نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1397
نویسنده : باصر
تجربه برجام مهم تر از خود برجام است
 
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افرادی که تعامل را طوری معنا می‌کردند که باید چیزی را از دست دهیم تا چیزی بدست آوریم، اکنون در صرف فعل به «دست آوردن» دچار لکنت شده‌اند!


به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (دوشنبه) که به دعوت بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه کردستان در جمع دانشجویان این دانشگاه حاضر شده بود، اظهار داشت: جمهوریت در اقتصاد یعنی برخورداری همگان از فرصت‌های اقتصادی.

وی افزود: همانطور که «تصمیمات سیاسی» باید در درون کشور شکل بگیرد، «تصمیمات اقتصادی» هم باید در چارچوب منافع.........................


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: مقاله , سیاسی , ,
برچسب‌ها: فکرنو , برجام , فکر9 ,
تاریخ : شنبه 25 ارديبهشت 1397
نویسنده : باصر
انهدام شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در اراک
 
شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در اراک با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شناسایی شد و ۱۷ نفر دستگیر شدند.


به گزارش فارس،در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است: با توجه به مسائل فرهنگی و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر پاسداری از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، مقابله با جریان‌های فعال در عرصه عرفان‌های نوظهور در دستور.........


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , سیاسی , ,
برچسب‌ها: فکرنو , عرفان , حلقه , اراک ,
تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1397
نویسنده : باصر
برده‌‌داری نوین در پناه سکولاریسم مجازی!
 
پسر ۱۷ ساله ورامینی که قاتل یک دختربچه ۶ ساله به نام ستایش بود، در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال و بیش از ۱۰۰ هزار فالوئر داشت که در تحقیقات انجام شده از وی توسط چهار پزشک روانپزشک و روانشناس مشخص شد که وی فردی جامعه‌گریز و ضداجتماع است...

پایگاه خبری انصارحزب‌الله: شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام بر مبنای دیده شدن افراد، ساخته شده‌اند. اینگونه شبکه‌ها به افراد، خودمحوری و فردمحوری را القاء می‌کنند به شکلی که هر چقدر دیده شوی گویی محبوب‌تر هم هستی، لذا افراد به دنبال راهکارهای متفاوت برای بیشتر............


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: مقاله , آزاد , سیاسی , ,
برچسب‌ها: فکرنو , سکولاریسم , مجازی ,
تاریخ : شنبه 18 ارديبهشت 1397
نویسنده : باصر
همه‌چیز درباره موشک‌های سرگرد‌‌ان د‌‌ر سواحل یمن
 
هر چند‌‌ ماجرای شلیک موشک به ناوهای حاضر د‌‌ر سواحل یمن بعد‌‌ از پاسخ آمریکا پایان یافت، اما زیر پوست ماجرای شلیک موشک‌های هد‌‌ایت شوند‌‌ه ماجرای موازی د‌‌یگری جریان د‌‌اشت که کسی به آن توجه نکرد‌‌....

پایگاه خبری انصارحزب‌الله: روز شنبه ۱۰ مهرماه سال جاری انصارالله یمن اعلام کرد‌‌ یک ناوچه جنگی امارات متحد‌‌ه عربی را با موفقیت د‌‌ر سواحل المخا واقع د‌‌ر تنگه باب‌المند‌‌ب هد‌‌ف قرار د‌‌اد‌‌ه و منهد‌‌م کرد‌‌ه است. وزارت خارجه امارات ابتد‌‌ا د‌‌ر تکذیب این خبر، اعلام کرد‌‌ که یکی از کشتی‌های غیر جنگی این کشور د‌‌ر نزد‌‌یکی‌های تنگه باب المند‌‌ب یمن د‌‌چار سانحه و غرق شد‌‌ه است. اما انصارالله ساعاتی بعد‌‌ با انتشار یک وید‌‌ئو لحظه شلیک و برخورد‌‌ موشک سطح به سطح به کشتی اماراتی را به نمایش گذاشت. پس از این، فرماند‌‌هی ائتلاف عربستان با صد‌‌ور بیانیه‌ای این حمله را «نشانه‌ای خطرناک» توصیف کرد‌‌ و امارات د‌‌ر نهایت بعد‌‌ از ۴ روز تصاویر ناوچه منهد‌‌م شد‌‌ه «سوییفت» را منتشر کرد‌‌.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , جهان , سیاسی , ,
برچسب‌ها: فکرنو , موشک , یمن ,
تاریخ : شنبه 26 ارديبهشت 1397
نویسنده : باصر

 

گروه‌های تروریستی که در میدان‌های نبرد سوریه شکست خورده‌اند نباید در توهم پیروزی در میز مذاکرات باشند زیرا پیروزی ارتش سوریه در میدان شرایط سیاسی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از روزنامه البناء لبنان، چند روز دیگر جنگ علیه سوریه وارد هفتمین سال خود می‌شود. این در حالی است که در موضع کشورهایی که با حمایت از کشورهای تروریستی به این جنگ دامن زدند هیچ تغییری نکرده است. از این رو تغییر اندک در موضع حامیان تروریسم به این معنی نیست که آنان از حمایت از گروه های تروریستی تندرو چشم پوشی کرده‌اند. بلکه پایداری رهبری، ارتش و مردم سوریه و پیروزی‌هایی که در نتیجه این پایدارهای به وجود آمده است به ویژه پیروزی‌های حلب ضربه‌های کمرشکنی را به تروریست‌ها وارد و طرح تجزیه سوریه را با شکست روبرو کرده است. در نتیجه پیروزی های ارتش سوریه در میدان‌های نبرد شرایط منطقه ای و بین المللی هم تغییر کرده است.

در کنفرانس ژنو ۴ که پیش بینی می‌شد ساز و کارهای راه حل سیاسی برای پایان دادن به جنگی که حامیان تروریسم علیه سوریه بر افروخته‌اند مورد بررسی قرار گیرد اما نتیجه ایده آل به دست نیامد؛ زیرا دولت سوریه همانند نشست‌های گذشته بر همان اصول خود پافشاری می‌کند. این در حالی است که پشتیبانان تروریسم برای جبران شکست طرح سقوط سوریه تلاش می‌کنند. آنان به دنبال راهی هستند که جایگاه سوریه را از بین ببرند و حاکمیت این کشور را نادیده گرفته و آن را تجزیه کنند.

هدف دولت سوریه که در نشست ژنو ۴ شرکت کرد آن بود که همه مسائلی که برای پایان دادن به جنگ موثر است، مورد بررسی قرار گیرد.

به یقین دولت سوریه که طی سال‌های گذشته با تروریسم جنگ کرده است. اکنون در مقایسه با گذشته از جایگاه بهتری برخوردار است. از این رو، کسانی که نتوانسته‌اند در میدان‌های نبرد دستاوردی را داشته باشند نباید در توهم این باشند که می توانند در میزهای مذاکره به پیروزی برسند. اصول سوریه در ژنو ثابت بود و همان اصولی است که در نشست‌های گذشته هم بر آن تاکید کرده است. این اصول در هر نشستی در گذشته هم ثابت خواهد بود. این اصول عبارتند از وحدت و یکپارچگی سوریه و حاکمیت آن و استقلال سیاسی.
منبع: تسنیم

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , جهان , سیاسی , ,
برچسب‌ها: فکرنو , سوریه , تروریست ,
تاریخ : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
نویسنده : باصر

شناخت نوع ابرهای تشکیل شده در آسمان فواید زیادی برای طبیعت گردان و کوهنوردها دارد که مهمترین آن قدرت پیش بینی شرایط جوی و تصمیم گیری صحیح تر است. هر چند در ارتفاعات بلند سرعت شکل گیری و دگرگونی ابرها شاید انقدر سریع باشد که عملا فرصت چنین کاری را نداشته باشیم اما با داشتن این دانش می توانیم در برخی برنامه های کوهنوردی و سایر برنامه های طبعت گردی مثل جنگل نوردی ، دره نوردی و کویر نوردی هم بهتر تصمیم بگیریم و هم از دیدن ابرها و دانستن نام و عملکرد آنها لذت بیشتری از این زیبایی بالای سرمان ببریم. متن زیر حاصل تحقیق و ترجمه چند روزه در سایتهای معتبر هواشناسی و دانشنامه های مرجع است که جمع آوری و ترجمه کردم .امیدوارم لذت ببرید.

شناخت انواع ابرها

 

توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.....

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , طبیعت , علم و فن آوری , علم و فن آوری , مقاله , علمی , ,
برچسب‌ها: دانلود , عکس , ابر , طبیعت , فکرنو , فکر9 ,

آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان