نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : شنبه 30 مرداد 1395
نویسنده : باصر

 

فرمانده تیپ 65 نوهد در ادامه با اشاره به انتخاب تیم هوابرد کشورمان در مسابقات نظامی بین‌المللی روسیه به عنوان تیم برتر اراده آهنین از سوی وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات نظامی روسیه 2016 داوران با در نظر گرفتن آیتم‌هایی از جمله نظم عملیاتی، عدم بروز خطای عملیاتی و همچنین انضباط و همکاری تیمی در میان تیم‌های مختلف شرکت‌کننده در مسابقات، ایران را به عنوان تیم برتر اراده آهنین انتخاب کردند و این عنوان از سوی وزیر دفاع روسیه به نمایندگان کشورمان اعطا شد.
امیر محمدحسن باقری در حاشیه مراسم استقبال از تیم های نظامی شرکت کننده در مسابقات نظامی روسیه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آموزش و تجربه میادین بین المللی از دستاوردهای این مسابقات بود، اظهار داشت: توسعه دیپلماسی دفاعی بزرگترین دستاورد مسابقات نظامی روسیه بود که موجب آشنایی کارکنان نیروهای مسلح با قابلیت ها، تجهیزات و توانمندی دیگر کشورها است.
وی افزود: خوشبختانه به تمام اهداف از پیش تعیین شده در این مسابقات دست یافتیم و تجربه خوبی برای شرکت در سایر میادین بین المللی نظامی خواهد بود.
معاون آموزشی ستادکل نیروهای مسلح با رضایت‌بخش ارزیابی کردن نتایج بدست آمده توسط تیم نظامی کشورمان گفت: صرفنظر از رتبه های بدست آمده از هفت تیم شرکت کننده، پنج تیم جزو تیم های برتر بودند و یک تیم نیز موفق به کسب رتبه دوم شد.

معاون آموزشی ستادکل نیروهای مسلح در پایان گفت: همکاران ما در این مسابقات خوش درخشیدند به طوری که رسانه های کشور میزبان نیز به این موضوع صحه گذاشتند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , نظامی , اخبار , ایران , نظامی , ,
برچسب‌ها: کماندو , کلاه سبز , ارتش , عکس ,
تاریخ : شنبه 30 مرداد 1395
نویسنده : باصر

ایجاد خط فاصل با امریکا از مهمترین مبانی امام بزرگوار ماست و این مسئله جای هیچ مسامحه ای ندارد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , مذهبی , سیاسی , ,
برچسب‌ها: امام , خامنه ای , خمینی , عکس , مذهبی ,

آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان