نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : دو شنبه 17 اسفند 1394
نویسنده : باصر


غلامحسین محسنی اژه ای یک بار دیگر درباره مشکلات مردم با موسسات مالی و اعتباری و جذب سرمایه توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین،معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده مشکلات مردم با پدیده شاندیز و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج توضیح داد.

 او درباره شرکت تعاونی اعتبار ثامن الحجج گفت: تاکنون ۱۴۷ هزار نفر از سپرده گذاران، پول خود را دریافت کرده اند و مجموع این وجوه ۳۸۰ میلیارد تومان است. اکنون اشخاصی که تا ۲۰ میلیون تومان سپرده دارند، پول خود را دریافت می کنند. امیدواریم با تلاش بانک مرکزی و دادستانی تهران، همه سپرده گذاران به پول خود برسند.
اژه ای درباره پدیده شاندیز نیز گفت: ستادی در استان تشکیل شده و پشتیبانی از تهران انجام می شود. هیات مدیره جدید انتخاب شده و برخی سرمایه گذاران برای تکمیل پروژه اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم این پروژه نیز ادامه یابد تا مردم به حق خو برسند.

او درباره سوالی در خصوص اظهارات وزیرکشور درباره پدیده شاندیز که گفته بود همه مسئولان متخلف به دادگاه فراخوانده می شوند، توضیح داد: از قول ایشان نقل شده ۱۴ دستگاه دولتی در این پرونده شکایت کرده اند. دادستان مشهد امروز به من گفت تاکنون مسئولان متخلف معرفی نشده اند و ۱۴ دستگاه دولتی شکایت نکرده اند. لذا این موضوع صحت ندارد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , طبیعت , اخبار , ایران , اقتصادی , ,
برچسب‌ها: موسسه , ثامن , طلب , بدهی , پرداخت بدهی , عکس , دانلود , رایگان , وام ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان