امریکا میخواست به ایران حمله کند
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1396
نویسنده : باصر

 

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آمریکا بعد از افغانستان و عراق می‌‏خواست به ایران حمله کند اما تدبیر و بصیرت رهبری و غیرت جوانان مانع از این جسارت دشمن شد.

وی افزود: آمریکا بعد از افغانستان و عراق می‌‏خواست به ایران حمله کند اما تدبیر ، بصیرت، فهم رهبری و ایستادگی و غیرت جوانان مانع از این جسارت دشمن شد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه 194 کشور در دنیا و57 کشور اسلامی هستند اما هیچ ‏کدام رهبری حکیم‌، فهیم،  بصیر و شجاع و با تقوی ندارد، بیان کرد: در حالی ‏که اوضاع منطقه نا امن است رهبر معظم انقلاب با درایت و بصیرت رهبری می‏‌کنند و این را دنیا فهمیده و رهبر ایران و ملت مقاوم الگوی جهانیان شده است.

وی گفت: از جنگ تروریست‏‌ها با سوریه حدود 6 سال می‌‏گذرد و این حمله نظامی رئیس جمهور جدید آمریکا به سوریه، یک اشتباه استراتژیک برای دولت جدید اروپا بود.

سردار صفوی افزود: در کشوری که 500 هزار شهید، جانباز و آزاده داریم و جوانان ما جنگ و طاغوت و ظلم را ندیده‌‏اند، باید با زنده نگه داشتن یاد شهدا و مبارزات آنان، مفاهیم انقلاب اسلامی را به نسل جدید انتقال دهیم و بدانیم شهدا زنده و تاثیر گذارند و دعای شهدا گره گشایی می‏‌کند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی به رشادت شهیدان و قدرت نفوذ فرهنگی و سیاسی ایران در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: تصویر ملت ایران در افکار جهان اینگونه شکل گرفته است که ملتی دانا با شهدای هسته‌‏ای، جوانانی شجاع با ظرفیت بالا هستیم و زنان ایرانی الگوی زنان کشورهای اسلامی برای دفاع از اسلام شده‌‏اند.

سردار صفوی گفت: جوانان باید کسی را انتخاب کنند که بتواند بر مشکلات اقتصادی کشور فائق آید و در این اوضاع نابسامان و نا امن منطقه، کشورمان را به ساحل امن برساند.

وی افزود: امیدواریم کسی را در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انتخاب کنیم که فرمانبر ولی فقیه و مطابق شاخصه‌‏های رهبری باشد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولین مشکل ما در لایه‏‌های زیرین مدیریتی کشور و نبود برنامه جامع 20 ساله و دومین مشکل در زمینه‏‌های راهبردی، اقتصادی، سیاسی فرهنگی است، تصریح کرد: ایران کشوری 4 فصل و با منابع عظیم نفت، گاز، سنگ و دیگر منابع اما با مدیریتی ضعیف است و برنامه‏‌ای بلند مدت برای بهره‌مندی از این منابع نداریم.

وی با اشاره به اینکه خداوند نعمت را بر ملت ایران تکمیل و عناصر جدول مندلیف را به صورت کامل در کشورمان قرار داده است، گفت: با وجود اختلاف 40 درجه‌ای دما از شمال تا جنوب کشور، اگر انرژی‌‏ها رادرست و بهینه مصرف کنیم همه مشکلات حل می‏‌شود.

سردار رحیم صفوی همچنین افزود: به فضل الهی جبهه مقاومت در سوریه و عراق در حال پیشروی و پیروزی است و تا دو ماه دیگر موصل آزاد خواهد شد.

در پایان آیین بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در تالار کرکس استادیوم شهید منوچهری شهرستان نطنز از خانواده‏‌های معظم شهدای دفاع مقدس و خانواده‏ شهید مدافع حرم « احمد جلالی نسب» از استان قم و پسر شهید، خوانساری رئیس سایت هسته‏‌ای شهید احمدی روشن نطنز برای غنی سازی 20 درصدی و همچنین سردار یحیی رحیم‏ صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اهدای تصویری از امام زاده آقا علی عباس نطنز تجلیل شد.

اجرای سرود و چند قطعه ترانه حماسی از میلاد هارونی خواننده ارزشی و سخنرانی محمدرضا جلالی نسب فرزند شهید «احمد جلالی نسب» شهید مدافع حرم از استان قم، از برنامه های جنبی این جشن بود.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , نظامی , اخبار , ایران , سیاسی , ,
برچسب‌ها: حمله , امریکا , ایران , افغانستان , عراق , فکرنو , فکر9 ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان