چه اسنادی بین ایران و روسیه امضاء شد
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1395
نویسنده : باصر

 

سفیر ایران در مسکو از امضای بیش از ۱۰ قرارداد همکاری میان ایران و روسیه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد دلار طی سفر پیش روی حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان به مسکو خبر داد.
به گزارش مهر، سفیر ایران در روسیه از امضای بیش از ۱۰ سند همکاری به ارزش ۱۰ میلیون دلار میان دو کشور طی سفر پیش روی حسن روحانی به مسکو خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سفیر ایران در مسکو از امضای بیش از ۱۰ قرارداد همکاری میان ایران و روسیه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد دلار طی سفر پیش روی حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان به مسکو خبر داد.

مهدی ثنایی با اشاره به اینکه این همکاری های قرار است در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دفاعی و بخش انرژی به امضا برسند گفت: اسناد مختلفی به امضا خواهند رسید. ما در حال آماده سازی بیش از ده سند برای امضا شدن هستیم.

وی که این سخنان را در میزگرد آژانس اطلاعات بین المللی روسیا سگودنیا مطرح می کرد، افزود: رشد تجارت میان ایران با روسیه، سال گذشته در قیاس با هر کشور دیگری بیشترین رشد را داشته است... به نظر می رسد این روند ادامه پیدا کند و ما به حجم تجاری قابل ملاحظه ۱۰ میلیارد دلاری طی دو یا سه سال آینده برسیم. 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , جهان , ,
برچسب‌ها: سند , همکاری , ایران , روسیه , فکرنو , فکر9 ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان