کشف استخوان انسان در حوضچه روغن سازی کارخانه ایرانول
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : جمعه 7 خرداد 1395
نویسنده : باصر

در حوضچه‌های روغن‌سازی آبادان استخوان انسان کشف شد.

 
هاشمی افزود: در آزمایش اولیه استخوان‌های انسان تشخیص داده شدند و احتمال می‌رود با توجه به اینکه این کارخانه روغن‌سازی آبادان نزدیک به منطقه عملیاتی کربلای 4 است این استخوان‌ها مربوط به شهدای غواص این عملیات باشد، البته بررسی‌ها توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای تشخیص ملیت این پیکرها ادامه دارد.
 
وی گفت: آمادگی خود را برای کمک به جستجوی بیشتر اعلام کردیم، این صحنه‌ها سبب عزم بیشتر کارشناسان و متخصصان مجموعه روغن‌سازی آبادان برای جدیت بیشتر در تولید ملی می‌شود.
 
کشف گلوله و خمپاره‌های بازمانده از جنگ در مراحل بازسازی پالایشگاه روغن‌سازی آبادان
 
مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان همچنین از کشف گلوله و خمپاره‌های بازمانده از جنگ در مراحل بازسازی پالایشگاه روغن‌سازی آبادان خبر داد و گفت: در مراحل بازسازی این مجموعه گلوله و خمپاره‌های بازمانده از جنگ تحمیلی کشف و توسط سپاه پاسداران خنثی‌سازی شدند.
 
سید علی هاشمی افزود: مجموعه تولیدی بریم پیودی آبادان جزو واحدهای پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان است که در آغاز جنگ تحمیلی به دلیل هم‌جواری آن با مرز آبی مورد آماج حملات قرار گرفت و تعطیل شد.
 
وی گفت: حتی در خط تولید آن بطری و مخازن ترکش‌خورده وجود دارد که نشان می‌دهد این خط تولید زمانی موردحمله قرار گرفت که در حال فعالیت بود.
 
مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان افزود: در این مجموعه سیستم بلندینگ کامل و فعال، پرکنی و تولید ظروف بسته‌بندی وجود داشته است.
 
 هاشمی گفت: در بخشی از این واحد تولیدی که در سوم خردادماه به بهره‌برداری رسید یک جفت از خط لوله را احیا کردیم، 8مخزن بلندینگ آماده‌سازی شد همچنین مخازن ذخیره و نگهداری و پمپ‌های انتقال بروز رسانی شده و وارد مدار شدند.
 
وی افزود: این فاز نخست طرح بود که در آن قادر به پر کردن و بسته‌بندی روغن‌های مختلف در بشکه‌های 220لیتری و 20لیتری هستیم. در فاز بعدی ظرفیت بلندینگ افزایش پیدا می‌کند خودکارسازی آن تکمیل و بسته‌بندی 1 لیتر و 4لیتری به آن اضافه می‌شود.
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , حوادث , اخبار , ایران , حوادث , ,
برچسب‌ها: عکس , حوادث , استخوان , انسان , روغن , ایرانول , آبادان , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان