ازدواج شریفی نیا با بازیگر جوان سینما:رز زضوی+عکس
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395
نویسنده : باصر

 

حواشی امروز زندگی شخصی آقای شریفی نیا

یکی از خبرهای جنجال برانگیزی که این روزها از گوشه وکنار به گوش می رسد خبر ازدواج شریفی نیا با بازیگر جوان سینما وتلویزیون رز رضوی است . شریفی نیا که هم اکنون از شخصیت های برجسته و قدیمی سینما و تلویزیون است متولد ۲۵خرداد ۱۳۳۴ در خاتون‌آباد ( روستایی نزدیک خوراسگان اصفهان )است. شریفی نیا با آزیتا حاجیان که متولد 1336 است ازدواج کرد .

 زندگی شخصی شریفی نیا ، زندگی شخصی رز رضوی

 این زوج هنرمند صاحب دو فرزند دختر به نام های مهراوه متولد 1360 و ملیکا متولد 1365 شدند که البته در حال حاضر این دو خواهر از بازیگران شناخته شده سینما وتلویزیون هستند.ملیکا شریفی نیا با امیررضا طلاچیان ازدواج کرده است.شریفی نیا و حاجیان از هم جدا شدند و آزیتا حاجیان با محمد کریمی هراتی که متولد ۱۳۵۶ است ازدواج کرد.

 زندگی شخصی شریفی نیا ، زندگی شخصی رز رضویماجرای ازدواج شریفی نیا و طلاق همسرش + عکس

شریفی‌نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاه یک استاد دانشگاه در فیلم پری داریوش مهرجویی در سال۱۳۷۳ کارش را آغاز کرد.قبل از آن هم از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی امام علی (ع ) ساخته داود میرباقری در نقش ولیدبودکه با پخش این مجموعه در سال ۱۳۷۵ مطرح شد. پس از بازی در فیلم پری او فیلم آدم برفی که کار دیگر داوود میرباقری بود را در سال ۱۳۷۳ بازی کرد که البته  این فیلم به مدت سه سال توقیف شد. محمد رضا شریفی‌نیا به جز بازی در فیلمهای سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی سمتهای دیگری مثل دستیارکارگردان، برنامه‌ریز، عکاس را هم بر عهده داشت. شریفی نیا در خبری به شایعات ازداوجش با رز رضوی پایان داد.

 زندگی شخصی شریفی نیا ، زندگی شخصی رز رضویماجرای ازدواج شریفی نیا و طلاق همسرش + عکس

شریفی نیا در پیغامی خبر ازدواجش با رز رضوی را رسما دروغ و کذب خواند و در ادامه توضیح داد واقعا متاسم برای کسانی که برای پر تیراژ کردن روزنامه های خود دست به شایعه پراکنی می زنند و به هیچ وجه به آبروی مردم اهمیت نمی دهند . شریفی نیا در ادامه توضیح داد : نمیدانم چرا این موضع اینقدر سر وصدا به پا کرده است خیلی از بازیگران هالیوودی وجود دارند که در عالم بازیگری شیفته یکدیگر و در انتها با ازدواجشون الگو واقع می شوند همچنین در ایران می توان به به لیلی رشیدی و باران کوثری اشاره کرد . 

 زندگی شخصی شریفی نیا ، زندگی شخصی رز رضویماجرای ازدواج شریفی نیا و طلاق همسرش + عکس

البته روایت دیگری هم وجود دارد که در پایین به اختصار میبینید :

با وجود اینکه مدت هاست شریفی نیا و حاجیان از هم جدا شدند و با هم زندگی نمی کنند ولی همچنان خیلی ها هنوز هم از جدایی این دو هنرمند بی خبرند و همچنان آزیتا حاجیان بازیگر فیلم دزد عروسک ها را همسر شریفی نیا می دانند و خبر ازدواج شریفی نیا با رضوی کمتر رسانه ای شد

 زندگی شخصی شریفی نیا ، زندگی شخصی رز رضوی
ماجرای ازدواج شریفی نیا و طلاق همسرش + عکس

رز رضوی که مشغول بازی در سریال کلاه پهلوی است سال گذشته با شریفی نیا ازدواج کرده است ! این خبری است که بارها شنیدیم اما آقای شریفی نیا این خبر را رد کرده است . نکته جالب توجه واکنش رز رضوی به این خبر است . تا کنون از رز رضوی خبری در جهت تایید یا تکذیب ازدواجش با شریفی نیا منتشر نشده است.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , هنرپیشه ایرانی , بیوگرافی , هنرپیشه , ,
برچسب‌ها: عکس , بیوگرافی , رز رضوی , مهراوه , شریفی نیا , ازدواج , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان