نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : یک شنبه 23 اسفند 1394
نویسنده : باصر

دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران اظهارات منتسب به سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقاله روزنامه مصری به قلم عماد الدین ادیب با عنوان «ایران : سعودی دشمن ما است و نه اسرائیل» را تکذیب کرد.

دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در جوابیه خود ضمن غیر واقعی خواندن ادعاهای منتشره در مقاله فوق الذکر و انتساب آن به مقام عالیرتبه ایرانی تاکید کرده است :

- عنوان ، محتوای و نتیجه گیری مقاله مذکور بر مبنای قلب واقعیت یا استناد به برخی گزارش های خبری غیرحرفه ای و با انعکاس نادرست اظهارات مقام ایرانی نگاشته شده است که این امر با آداب حرفه ای رسانه ای مغایرت دارد.

- در متن اصلی سخنرانی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که برخلاف ادعای نویسنده محترم مقاله فوق - نه بعد از آزمایش موشک دفاعی اخیر ایران ، بلکه در تاریخ ۳۰ /۱۰/ ۹۴ (۲۰ /۱/ ۲۰۱۶) در همایشی با عنوان «غزه رمز مقاومت» ایراد شده - به هیچ وجه عبارت مورد استناد و ادعای نویسنده محترم بیان نشده است.

- موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در مورد ماهیت اشغالگر و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان به خصوص جهان اسلام و دفاع و حمایت همه جانبه معنوی و سیاسی دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از آرمان مقدس فلسطین و مسجد الاقصی بر همگان واضح و روشن است.

- متاسفانه شاهد تلاش برخی محافل خبری هستیم که از یکسو با انتشار هر از چندگاهی اخباری غیرحرفه ای در مورد ارتباط رژیم صهیونیستی با ایران اسلامی در قالب گزارشهای خبری و تحلیلی و مقاله و کتاب درصدد تصویری غیر دقیق نسبت به چهره جمهوری اسلامی ایران هستند . از سوی دیگر و همزمان با به راه انداختن موج ایران هراسی در صدد جایگزین کردن دشمنان ساختگی به جای این رژیم و منحرف کردن توجهات افکار عمومی و دولتها و ملتهای جهان اسلام و عرب از تهدید اصلی فراروی امت عربی و اسلامی یعنی رژیم صهیونیستی هستند.

دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره در پایان از محمود مسلم مدیر مسئول روزنامه مصری الوطن خواستار انتشار بیانیه فوق در چارچوب مقررات وعرف رسانه ای و در راستای تنویر افکار عمومی و تصحیح فضاسازی نادرست صورت گرفته شده است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , سیاسی , ,
برچسب‌ها: فرمانده , سپاه , دفاع موشکی , تکذیب ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان