اسکان مسافران نوروزی در غرب تهران
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : یک شنبه 23 اسفند 1394
نویسنده : باصر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ ، از اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه (س) در محدوده غرب تهران خبر داد.

افشین سارویی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، بوستان حضرت خدیجه (س) به منظور خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی تجهیز و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه این منطقه از مبادی ورودی و خروجی مهم در غربی ترین نقطه ی تهران است، اظهار داشت: معاونت مربوطه با هماهنگی ستاد پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان هلال احمر اقدام به نصب تعداد ۳۰ عدد چادر در بوستان حضرت خدیجه جهت اسکان مساافران نوروزی کرده است.

به گفته سارویی، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، تمامی امکانات رفاهی - اقامتی از قبیل ارائه ی اطلاعات گردشگری و جاذبه های شهر تهران، راهنمایی مسافران نوروزی، محل بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری در بوستان حضرت خدیجه (س) جهت رفاه حال مسافران نوروزی و ارائه ی خدمات بهینه به آنها پیش بینی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام عید انجام می شود تا شاهد جلب رضایت شهروندان که از منویات و دغدغه های همیشگی مدیریت کلانشهر تهران بوده است، باشیم.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: تهران , اسکان , مسافر , نوروزی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان