نرم‌افزار بومی «سبک زندگی» ویژه اندروید +دانلود
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : یک شنبه 23 اسفند 1394
نویسنده : باصر

 

برنامه نویسان دانشگاه صنعتی شریف در آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه این دانشگاه نرم افزار کاربردی سبک زندگی با نام «آن شو» را طراحی کردند.

نرم افزار کاربردی سبک زندگی، نرم افزاری جامع و تخصصی در بستر تلفن همراه برای ارائه محتواهای چند رسانه ای در زمینه سبک زندگی است.
 
مطالب ارائه‌ شده در این برنامه تخصصی، به روز و با توجه به جنبه‌های مختلف زندگی روزمره ایرانی است و هر فرد با هر جنسیت و رده سنی می تواند از میان دسته مطالب مختلف ارائه شده در این نرم افزار مطالب مورد علاقه خود را انتخاب و استفاده کنند. مطالب موجود در هر دسته از این برنامه توسط متخصصان و اساتید برتر آن حوزه با توجه به فرهنگ بومی و فضای داخلی تولید شده و این امکان را فراهم می آورد تا با افراد حرفه ای در فضای مجازی به صورت مستقیم ارتباط داشت.
 
هدف این برنامه کاربردی این است که با بهترین اطلاع رسانی در زمینه های مختلف و کاربردی سبک زندگی، این امکان را به کاربران فراهم کند تا سبک زندگی منحصر به فرد و به روز خود را بسازند. این اپلیکیشن مطالب مختلفی در حوزه های زندگی فردی و اجتماعی نظیر طراحی لباس، دکوراسیون، آشپزی، نقد کتاب و فیلم، آداب تشریفات، هنرهای دستی، خیاطی و غیره محتوای غنی و اصیل به صورت دسته بندی و طبقه بندی شده به کاربران ارائه می دهد و در فاز نخست دسته بندی های طراحی لباس، آشپزی، دکوراسیون بهاری و پکیج نوروزی ارائه شده است.
 
ارائه‌ محتوایی جذاب، حرفه‌ای، کاربردی و اصیل توسط اساتید و متخصصان در حوزه‌های مختلف با توجه به سبک زندگی ایرانی یکی از خدماتی است که این اپلیکشن به کاربران ارائه می کند. ارائه سبک زندگی فردی و اجتماعی با بررسی و در نظر داشتن ابعاد مختلف، ارائه‌ محتوا همراه با عکس و فیلم برای آموزش و راهنمایی بهتر کاربران، ارائه به روز ترین و در عین حال کاربردی ترین مطالب، دسته بندی دقیق مطالب برای سهولت و راحتی دسترسی از خدماتی است که توسط این نرم افزار ارائه می شود.
 
امکان اشتراک گذاری مطالب جذاب با دوستان و آشنایان خود از طریق راه های ارتباطی مختلف، امکان ذخیره مطالب مورد علاقه در بخش علاقه مندی ها و امکان ثبت نظر و پیشنهاد مطالب درخواستی خود در برنامه از جمله دیگر خدمات این نرم افزار ارائه می شود.
 
نرم‌افزار فوق را برای سیستم عامل اندوید از لینک زیر می‌توانید دانلود کنید.

              دانلود نرم افزار



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , طبیعت , اخبار , ایران , علم و فن آوری , نرم افزار , کاربردی موبایل , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار موبایل , نرم افزار کاربردی , موبایل , برنامه , برنامه موبایل , برنامه کاربردی موبایل , سبک , مد , زندگی , مقاله , دانشگاه , دانشگاه صنعتی , صنعتی , دانشگاه صنعتی شریف , تحقیق , تحقیق دانشجو , دانشجویی , آشپزی , پکیج , دکوراسیون , دکوراسیون سال نو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان